Da "Uè o fevelin di..." (RadioRai FVG)


E' in replica anche oggi sulle frequenze regionali di RadioRai FVG la puntata di "Uè o fevelin di...", programma di Antonella Lanfrit per la regia di Arianna Zani, che è dedicata al mio volume "Mistero contadino. Tracce pasoliniane nelle ricerche di don Gilberto Pressacco".

"Uè o fevelin di..." è un appuntamento quotidiano in lingua friulana.  10 minuti  la mattina alle 11.08 per mettere a fuoco un problema, con l'aiuto degli ospiti, o per segnalare una novità; 15 minuti il pomeriggio, dalle 15.15 alle 15.30 sull'attualità culturale in Friuli.
Un program di atualitât, costum, culture e societât, in onde ogni dì: da lunis a vinars ae 11.08 di buinore (dîs minûts) e daspòmisdì ae 15.15.

Riassuntino della puntata:
Daspòmisdì, 15.15 MARTARS 21 MAI - Olmis di Pasolini te ricercje di pre Gilberto Pressacco. Al è il teme di fonde dal volum "Misteri contadin" dal zovin codroipês Giacomo Trevisan, che ai prins di jugn al scomençarà une schirie di incuintris sul teritori par presentâlu. Pasolini al veve bielzà dât l'alarme tai agns Sessante su la pierdite dal sens dal sacri, une in vuaite sintude e condividude di Pressacco, che in cheste pierdite al viodeve la pierdite de sacralitât de vite.

Nessun commento: